Bestellingen

Bij bestellingen vanaf €1000,- verzenden wij je bestelling gratis.

Voor bestellingen onder dit bedrag worden de verzendkosten automatisch berekend in je winkelwagen zodra je jouw producten en adres hebt ingevoerd. De kosten kunnen variëren afhankelijk van de afleverlocatie.

Zodra je bestelling is geplaatst, gaan wij direct aan de slag om deze te verwerken. Daardoor is het niet meer mogelijkom je bestelling of gegevens (zoals factuuradres, afleveradres, producten of aantallen) te wijzigen of te annuleren.

Toch iets verkeerd ingevuld of spijt van je aankoop? Geen probleem! Dankzij onze 30 dagen bedenktijd kun je de bestelling na ontvangst eenvoudig retourneren en indien gewenst opnieuw bestellen.

Bestelstatus volgen

Na het plaatsen van je bestelling ontvang je e-mailupdates over de voortgang.

Zodra je pakket aan de bezorgdienst is overgedragen, krijg je een e-mail met de titel ‘Uw pakket is onderweg’, inclusief een Track & Trace-link om de actuele status te volgen.

Wanneer de verwachte bezorgtijd bekend is, ontvang je een bericht van de bezorgdienst met een precieze tijdsindicatie. Soms wordt je bestelling als brievenbuspakket verzonden, in dat geval is de levertijd minder nauwkeurig, maar je hoeft niet thuis te zijn voor ontvangst.

Heb je een PlugMe-account? Dan kun je al je bestellingen, track & trace-codes en facturen terugvinden onder Mijn account > Bestellingen.

Nog geen levering ontvangen?

Geeft de verzendstatus aan dat je bestelling nog niet is afgeleverd of vertraagd? Wacht dan even de volgende update af, je ontvangt meestal de volgende ochtend een mail met een confirmatie. 

Heb je na 5 werkdagen nog niets ontvangen? Neem dan contact op met GLS of Dematra, onze logistieke partners. Zij beschikken over de meest actuele informatie.

Geen verzendbevestiging ontvangen?

Wij verzenden de meeste bestellingen binnen 3 werkdagen. In sommige gevallen kan er vertraging optreden.

Heb je na 5 werkdagen nog geen verzendinformatie ontvangen? Neem dan contact met ons op via ons contactformulier.

De assistent stuurt je vraag door naar onze supportafdeling, die op werkdagen doorgaans binnen 24 uur reageert.

Beschadigde of kapotte artikelen ontvangen?

Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Neem binnen 7 dagen na ontvangst contact met ons op, zodat we samen een passende oplossing kunnen vinden. Indien nodig sturen we een vervangend product.

Retourneren

Ben je niet tevreden met je bestelling? Geen probleem, je kunt producten binnen 30 dagen na ontvangst retourneren.

Zodra wij je retourzending hebben ontvangen, storten we binnen 14 dagen het volledige aankoopbedrag terug via dezelfde betaalmethode die je voor de bestelling hebt gebruikt.

De retourkosten zijn voor eigen rekening.

Is het product defect? Neem dan eerst contact op via het contactformulier op deze pagina. Zo voorkomen we onnodige retourkosten of vertraging.

Gebruik bij voorkeur de originele verpakking bij het retourneren. Voor beschadigde of onvolledige productenkunnen wij geen restitutie of vervangend product bieden.